Sunday, March 26, 2006

fLaG DaY...dEn...oRcHaRd...

iN tHe mOrNiNg...MeEt gO SkOol aT 630aM To Go hElP mS RoZi 4 thE FlAg DaY...
Mi Go cLeMeNtI 4 THe FlAg SeLLinG...tHe wEaTHeR iS VeRi wArM lOrX...Mi MaNaGed tO SeLL ALL ThE fLagS...fIrSt TiMe SeLL FiNiSh aLL...*So pRoUD oF MySeLf*...aFtER fLaG SeLLIng...Mi rUsH hOmE...Cz Mi GoIng ouT...

In ThE aFtERNoOn,mI Go OrChArD WiF MeL,ThOmAS,AnD JoHnSoN...mI FiRsT tImE SeE ThOmAs aNd jOhNsOn...bOtH oF TheM QuIte oKaY lOrX...bUt sUmtImEs i dUnNOe wAd ThEy tAlKInG aBt...Cz i dUn uNdErsTANd hOkKiEn...BoTh oF THeM DuN LYk mEl'S StEaD...DeN mEL aNd HeR sTeAd bReaK LiAo...Cz THe sTEaD oSo nt verI GoOd...
aT FiRsT,We sIt aT CAfE cArTeL THeRe tOk...DeN THomAs kEeP WaNtInG MeL To tReAt HiM,bUt MeL DuN wAn,Cz sHe bRoKe LIaO...DeN ThOmAs saE ThAt iF ShE Nv treAt hIm...DeN NeXt tiMe mUz tReAt hIm tO PaRaGoN To eAt dUnNOE WaD ThInG...
DeN WaLk wAlK aGaIn...

At aBt 630Pm...We wEnT tO BK...aGAiN..ThEy SiT THerE ToK AnD ToK aGaIN..i wAs sO BoReD...DeN AbT 8pM DeN We LEfT BK...
aFtEr tAt,tHeY wEnT PoOl...I CaNt Go iN So i WaIt oUtSiDe...dEn jOhNsON AcCoMpAnY mI OuTsIdE tO WAiT 4 THeM lOrX...DeN,i fOuNd jOhNsOn moRe mAtUrE DEn thOmAs...Cz HE GT HiS OwN PLaNs aBt thE FuTUtE...He OsO ThInK Of bUYiNg hOuSe LiAo...lOlx...
AbT 9pM dEn i gO HoMe LoRx...
I ReAcH HomE At 10 Pm...VeRi fAsT...
nOw vErI TiReD LiAo...cZ ToDaE is A BuSy dAe 4 mI...
GoOd nItEz...

No comments: